Mijn wagen0

U hebt niets in uw winkelwagen.

 0

Login om op te slaan

Veel Gestelde Vragen

Bestellen
Q: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
A:

Selecteer een categorie in het vervolgkeuzemenu, blader naar een item dat u bevalt en selecteer het, u wordt doorgestuurd naar de productpagina, waar u een kleur en formaat moet selecteren en indien nodig speciale vereisten moet toevoegen.

Q:Kan ik met mijn creditcard betalen?
A:

Ja, we accepteren alle belangrijke creditcards en betaalkaarten die wel, maar niet exclusief zijn voor Visa en MasterCard.

Q:Ik wil mijn bestelling annuleren.
A:

Maak je geen zorgen zolang je pakket voor je niet-aangepaste product nog niet is verzonden, je kunt het annuleren door contact op te nemen met ons serviceteam.

Q: Kan ik bestellen door het servicenummer te bellen?
A:

Sorry, we zijn momenteel niet in staat om uw bestelling telefonisch op te nemen. Maar we werken er hard aan om u de functie te bieden. Maar u kunt uw Smartphone nog steeds gebruiken om een bestelling te plaatsen.

Q: What are special requirements?
A:

Als u wijzigingen aan het product wilt aanbrengen, kunt u dit beschrijven in het veld met speciale vereisten, bijvoorbeeld de jurk heeft geen bandjes, maar je zou graag bandjes hebben, dan kunnen we dat regelen, we kunnen tot op zekere hoogte aanpassingen aanbrengen voor alle jurken.

Betalen
Q:Welke betalingsopties zijn beschikbaar?
A:

U kunt betalen voor uw aankoop met alle belangrijke krediet- en debetkaarten of een bestelling plaatsen met vooruitbetaling en contact opnemen met onze ondersteuning voor de beschikbare optie voor vooruitbetaling, waaronder bankoverschrijving, Western Union en MoneyGram.

Q:Is mijn betaling veilig?
A:

Absoluut een ja! We hanteren de hoogste industrienormen om onze website en het betalingsproces te beveiligen. Cindydressy.be is volledig PCI-compatibel en gecertificeerd om betalingen te verwerken. Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd verwerkt via de Secure Socket Layer (SSL).

Vouchers / Kortingscodes
Q:Waar kan ik mijn voucher of kortingscode inwisselen?
A:

Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid om de specifieke code in te voeren, deze wordt toegepast op het hele winkelwagentje.

Q: Hoe vaak kan ik de kortingscode gebruiken?
A:

Elke aankoop één keer, zolang de promotie actief is.

Q: Ik heb me aangemeld voor uw nieuwsbrief, waar is mijn code?
A:

Vanwege regelgeving moet u uw postvak in gaan en uw nieuwsbriefabonnement activeren. De code wordt weergegeven nadat op de activeringslink is geklikt.

Size
Q: Hoe weet ik mijn maat?
A:

Op elke pagina met productomschrijvingen staat een gedetailleerde maattabel, je kunt jezelf meten en de jurkengrootte kiezen op basis van het resultaat. Raak niet in de war als je een afwijkende maat hebt als standaard vrijetijdskleding, jurken hebben verschillende maten.

Q:How to measure me?
A:

We gebruiken drie verschillende factoren, buste, taille en heupen.

- Bust: meet rond het breedste deel van je buste.

- Taille: meet rond de natuurlijke taille.

- Heupen: meet rond het volste deel.

Zorg ervoor dat je strakke kleding draagt tijdens het meten van jezelf. Controleer alsjeblieft of de jurk een ingebouwde bh heeft als dat zo is, meet jezelf zonder beha.

Q: Mijn lichaamsmaten passen niet in een specifieke maat!
A:

U kunt aangepaste metingen kiezen en uw lichaamsmaten in de bestelgegevens invoeren zonder een vooraf gedefinieerde maat te kiezen. Er kunnen extra kosten van toepassing zijn.

Q:Zijn de maten b.v. VK 10, standaard UK-maten?
A:

Er zijn geen standaardformaten voor jurken in het VK of de EU, daarom gebruikt vrijwel elke fabrikant zijn eigen grafiek. Raadpleeg onze maattabel voor meer informatie.

Verzenden
Q:Welke verzendopties zijn beschikbaar?
A:

Wij bieden standaard en snelle verzending wereldwijd. Voor drop- of bulkverzending en groothandelcontainerverzending hebben we geen versnelde opties. Neem contact met ons op als u meer dan 100 jurken wilt bestellen. We hebben geweldige groothandelsprijzen en jouw reizen naar onze kleermakersworkshops.

Q:Hoe lang is de levertijd?
A:

Wanneer uw pakket ons kwaliteitswaarborgmagazijn verlaat, duurt het ongeveer 7-8 dagen om u te bereiken, afhankelijk van het artikel dat u bestelt, de herkomst en bestemming.

Q:Kan ik het afleveradres wijzigen nadat de bestelling is geplaatst?
A:

Ja, neem contact op met onze klantenservice, maar houd er rekening mee dat we het bezorgadres niet kunnen wijzigen nadat de verzending al is verwerkt.